Arızalı ürün prosedürü

1. Arızalı Ürünlerin Kabülü

Herhangi bir ürünün "bakım ve onarım" için teknik servisimize kabulü için aşağıdaki şartlar yerine getirilmelidir.

2. Teslim Alınma

Arızalı ürünler müşteri tarafından Koyuncu Elektronik AŞ Yetkili Teknik Servisine getirilerek seri numarası kontrol edilir ve yukarıda belirtilen şartları sağlayan ürünler ürün kabul formu karşılığında teslim edilir. Aynı zamanda yetkili servisimizin olmadığı illerden kargo ile de ürün teslim alınabilir. Arızalı ürünün,arızası ile ilgili tüm detayları müşteri tarafından bildirilmelidir.

3. Bakım Onarım

Arızalı ürünler Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde belirtilen süre ve şartlarda onarılır.

4. Arızalı ürünler ile ilgili doğacak ödemeler peşin veya kredi kartı ile tahsil edilir.

5. Müşteriler onarım süresi boyunca cihazın durumu ile ilgili tüm bilgilere web sitemizden, yetkili servislerimizin web siteleri veya çağrı merkezlerimizden ulaşabilirler. Yetkili servisimizden 60 gün içinde alınmayan ürünlerle ilgili tüm yasal sorumluklar müşterilerimize aittir.